فروش مستقيم شارژ ايرانسل

۲ بازديد

اول تاريخچه ايرانسل را براي شما بيام كنيم

در راستاي اجراي برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذكور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طريق خصوصي‌سازي و سرمايه‌گذاري شركت‌هاي خارجي، وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپايي مقدمات برگزاري مزايده اپراتوري دوم تلفن همراه نمود.

اين اقدام به منظور حمايت از سرمايه‌گذاري خارجي و مشاركت بخش خصوصي داخلي و در جهت ترويج رقابت، تضمين رقابت سالم، كاهش تصدي‌گري، نظارت بر تعرفه‌ها و كيفيت خدمات و حمايت از مصرف‌كنندگان انجام گرديد.

پس از انجام تشريفات مزايده و بررسي پيشنهادات شركت كنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوري‌‌ اطلاعات در تاريخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ كنسرسيوم ايرانسل را به عنوان برنده مزايده اپراتوري دوم تلفن همراه اعلام نمود.

سرانجام پس از تصويب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبكه و خدمات ارتباطات سيار توسط مجلس شوراي اسلامي و شوراي محترم نگهبان و واريز مبلغ حق ليسانس از طرف ايرانسل در تاريخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دريافت پروانه شبكه خدمات ارتباطات سيار (جي اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعاتگرديد. شايان ذكر است، اين مجوز در سطح ملي و براي پوشش جغرافيايي كل كشور اعطا گرديده است.

شركت ايرانسل توانست در مدت زمان كوتاهي پس از دريافت مجوز مذكور، مراحل راه‌اندازي و توسعه شبكه را به انجام رسانده و در۶ شهريور ۱۳۸۵ (نه ماه پس از دريافت مجوز) بهره‌برداري آزمايشي از شبكه را آغاز نمايد. شبكه ايرانسل در ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمي در شهرهاي تهران، مشهد و تبريز افتتاح گرديد.

ايرانسل با بهره‌گيري از متخصصان مجرب داخلي و خارجي، نه تنها توانسته است شبكه خود را در مدت‌زمان كوتاه و با سرعت چشمگيري در سراسر كشور توسعه دهد، بلكه ارائه خدمات با كيفيت در سطح استاندارهاي جهاني را سر لوحه كار خود قرار داده است. شبكه ايرانسل نسل پيشرفته‌اي ازسيستم GSM را در اختيار مشتركان قرار مي‌دهد تا مشتركان قادر به استفاده از سرويس‌هاي نسل 75/2 (EDGE) باشند.

Enhanced Data GSM Evolution) EDGE) نسل پيشرفته GPRS، به مشتركان ايرانسل امكان مي‌دهد كه از طريق تلفن همراه به شبكه اينترنت و يا شبكه‌هاي مشابه با سرعت بالا دسترسي داشته باشند و همچنين امكان ارسال و دريافت صوت، تصوير و متن‌هاي با حجم بالا را ميسر مي‌سازد.

فروش مستقيم شارژ ايرانسل

در راستاي گسترش سهم بازار و توسعه محصولات و خدمات، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل، برنده مناقصه ارائه خدمات وايمكس شده و در تاريخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ موفق به دريافت پروانه فعاليت گرديد. در حال حاضر، دسترسي به خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمكس ايرانسل در ۲۹ شهر با پهناي باند ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه تا ۲ مگابيت بر ثانيه، بر اساس درخواست، امكان‌پذير است.

در تاريخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ شركت ايرانسل مجوز آزمايشي ارائه اينترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه را كسب كرد و در ۴ شهريور ۱۳۹۳ اين طرح به صورت رسمي با شتابي بي‌سابقه در اقصي نقاط كشور پي گرفته شد. بر اساس اين مجوز، ايرانسل هم اكنون سريع‌ترين و گسترده‌ترين شبكه اينترنت همراه كشور را در اختيار مشتركان خود قرار داده است.
اين شركت موفق شد در تاريخ ۴ شهريور ۱۳۹۴، «پروانه سراسري انتقال داده مبتني بر فناوري بي‌سيم ثابت بدون محدوديت در فناوري» را نيز براي نخستين بار در ايران كسب كند كه در پي آن محدوديت جغرافيايي و تكنولوژيك پروانه وايمكس برطرف شد.

فروش مستقيم شارژ ايرانسل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.