بيمه عمر و آتيه - بيمه عمر پاسارگاد - بيمه عمر و آتيه پاسارگاد

۵۶ بازديد

بيمه عمر و آتيه - بيمه عمر  پاسارگاد  - بيمه عمر و آتيه پاسارگاد

تعريف بيمه عمر و تامين آتيه :
عبارتست از عقد قرارداد بين يك شركت بيمه و يا يك شخص حقيقي يا حقوقي كه به موجب آن شركت بيمه (بيمه گر )تكاليف و تعهداتي در مقابل شخص حقيقي يا حقوقي(بيمه گذار )بر عهده مي گيرد كه به مرگ و زندگي يك يا چند شخص حقيقي (بيمه شده )بستگي دارد ،بيمه گر متعهد است كه در انتهاي مدت بيمه ،چنانچه بيمه شده در قيد حيات باشد سرمايه بيمه نامه را به بيمه گذار و چنانچه در طول مدت بيمه نامه ،بيمه شده فوت نمايد سرمايه بيمه نامه را به وراث و ياذينفع بيمه نامه پرداخت نمايد .بيمه گذار هم متقابلا" تعهد مي نمايد كه مبلغ حق بيمه را به صورت يكجا در تاريخ شروع بيمه يا بطور اقساط در طي مدت بيمه به بيمه گر بپردازد .
 
مشاوره و نماينده رسمي بيمه عمر پاسارگاد : 09128542401
ارسال عدد 2 به : 30004603
.
معرفي طرح :
دراين بيمه نامه بيمه گذاران با پرداخت مبلغي تحت عنوان حق بيمه علاوه برتامين منابع لازم براي تشكيل سرمايه اي در آتيه امكان برخورداري از پوشش بيمه عمر در مقابل خطر فوت را نيز درصورتيكه بيمه شده هم باشند، خواهند داشت .
بيمه هاي عمر همراه با تشكيل سرمايه كه اكنون در بسياري از كشورهاي جهان ارائه مي شود ،طرفداران زيادي داشته و با توجه به انواع آن مي تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گيرد .
بيمه پاسارگاد با دريافت مبالغ حق بيمه ،اولا"بيمه شده را در مقابل خطر فوت بيمه مي كند و ثانيا" مازاد مبالغ دريافتي را سرمايه گذاري مي نمايد و نرخ سود آن سرمايه گذاري را تا حد نرخ بهره فني تضمين مي نمايدو چنانچه سودبيشتري از محل سرمايه گذاري بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشاركتدر منافع به بيمه گذار مي دهد .
هدف از ارائه طرح :
بررسي وضعيت مالي اكثر صندوق هاي بازنشستگي نشان دهنده اين واقعيت است كه ميزان پرداختي اين نوع صندوق ها در دوران بازنشستگي ،حتي كفايت لازم براي يك زندگي متوسط را نيز ندارد .با توجه به اينكه عده كثيري از افراد جامعه بااين مشكل مواجه هستند طراحي بيمه نامه اي با تشكيل سرمايه در صورت حيات ميتواند تامين كننده سرمايه اي يكجا در سنين بالا بوده و تاثير مهمي درافزايش قدرت خريد افراد در دوران بازنشستگي خواهد داشت .
  • شرايط ويژه بيمه عمر و تامين آتيه بيمه پاسارگاد :
۱-در اين بيمه نامه سرمايه بيمه عمر ضريبي از ميزان قدرت پرداخت حق بيمه،بيمه گذار در ماه خواهد بود . اين ضريب مي تواند ۶۰،۱۲۰،۱۵۰،۱۸۰،۲۱۰،۲۴۰و ۳۰۰ برابرانتخاب گردد .
 
۲- حق بيمه اين قرارداد مي تواند به روش ماهانه ،سه ماهه ،شش ماهه و يا سالانه پرداخت گردد.
 
۳- در نحوه پرداخت حق بيمه، پيش بيني شده است كه بيمه گذار بتواند حق بيمه را به صورت تلفيقي از روش يكجا (به صورت سپرده گذاري نزد بيمه گر) و اقساطي پرداخت نمايد.
 
۴-مدت بيمه نامه مي تواند از ۵ سال تا ۳۰ سال درخواست گردد .ولي در هر صورت مجموع مدت بيمه نامه و سن بيمه شده نمي تواند از هفتاد سال تجاوز نمايد .
 
۵-براي مقابله با تورم به درخواست بيمه گذار با افزايش حق بيمه به ميزان ۳،۵،۷،۱۰،۱۵،۲۰ و ۲۵ درصد در هر سال نسبت به سال قبل، سرمايه بيمه نيز به همين نسبت افزايش خواهد يافت.
 
۶-اندوخته حاصل شده از محل بيمه نامه متعلق به بيمه گذار است و در طول مدت بيمه نامه وي حق دارد اين اندوخته را به طور كامل برداشت (بازخريد) و يا به صورت وام دريافت نمايد.
 
۷-بيمه گر متعهد است سود ناشي از مشاركت در منافع حاصل از سرمايه  خود را علاوه بر سرمايه بيمه به بيمه گذار پرداخت نمايد.
 
۸-چنانچه بيمه گذار درخواست افزايش پرداخت حق بيمه را در سالهاي بعد بنايدمي تواند حداكثر به ميزان افزايش حق بيمه درخواست شده ۳،۵،۷،۱۰،۱۵،۲۰ و ۲۵ درصدبدون نياز به انجام معاينات پزشكي سرمايه بيمه عمر خود را افزايش دهد.لازم به ذكر است كه مي توان افزايش حق بيمه را درخواست كرد ولي بيمه عمررا ثابت نگه داشت و افزايش سرمايه درخواست نگردد .اين امر باعث مي شوداندوخته رياضي بيشتري در بيمه نامه ايجاد شود.(اندوخته رياضي بيمه نامه مبلغي است كه هر ساله پس از كسر هزينه ها از حق بيمه باقي مي ماند و باذخيره رياضي بيمه نامه در پايان سال قبل جمع شده و هر ساله سود معيني بانرخ بهره فني به آن اضافه مي شود .)
مشاوره و نماينده رسمي بيمه عمر پاسارگاد : 09128542401
ارسال عدد 2 به : 30004603
 
۹- پوشش هاي تكميلي بيمه نامه عمر و تامين آتيه :
۹-۱:حادثه: بيمه گذار مي تواند براي بيمه شده تا سه برابر سرمايه بيمه عمر، درخواست پوشش اضافي فوت، نقص عضو و يا از كارافتادگي در اثر حادثه را نمايد. چنانچه سرمايه بيمه عمر خود را افزايش دهد ، به همان نسبت سرمايه حادثه هم افزايش خواهد يافت . ضمناً بيمه شده مي تواند از پوشش هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه به ميزان ۵% و يا ۱۰% سرمايه حادثه، استفاده نمايد.
۹-۲:از كارافتادگي كامل و دائم : بيمه شده مي تواند از پوشش معافيت از پرداخت حق بيمه بهره مند شده و در صورت از كارافتادگي كامل و دائم بيمه شده، از پرداخت حق بيمه به ميزان ۵۰% و يا ۱۰۰% تا پايان مدت بيمه نامه معاف شود و ضمناً بيمه گذار مي تواند در صورت از كارافتادگي كامل و دائم بيمه شده تا ميزان ۱۰% ، ۲۵%  و يا ۴۰% سرمايه عمر حداكثر تا مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال تحت عنوان سرمايه از كارافتادگي از اين پوشش استفاده نمايد.
۹-۳:بيماريهاي خاص :بيمه شده مي تواند در صورت تمايل از بيمه تكميلي سرمايه ابتلا به بيماري هاي خاص نيز به ميزان ۱۰% ، ۲۰% و يا ۳۰% سرمايه بيمه عمر حداكثر ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال بهره مند گردد.
۹-۴:آتش سوزي منزل مسكوني : بيمه گذار مي تواند از پوشش آتش سوزي منزل مسكوني تا ميزان ۵۰۰، ۷۵۰، ۱۰۰۰و يا ۱۵۰۰ برابر حق بيمه ماهانه به عنوان سرمايه بيمه آتش سوزي استفاده نمايد. اين سرمايه در طي سال هاي آتي مي تواند سالانه به ميزان ۵% و يا ۱۰ % افزايش يابد.
 
۱۰- بيمه گذار مي تواند از حساب اندوخته هاي خود براي تامين هزينه هاي ضروري تا ميزان ۹۰% از محل ارزش بازخريد خود وام دريافت نمايد .
 
۱۱- بيمه گذار مي تواند بيمه نامه خود را پس از پرداخت ۶ ماه حق بيمه و سپري شدن اين مدت بازخريد نمايد .
 
۱۲- امكان تغيير سرمايه بيمه عمر و ميزان حق بيمه پرداختي در طي قرارداد ميسر مي باشد .
 
۱۳- تضمين حداقل سود سالانه براي وجوه پرداختي بيمه گذار پس از كسر هزينه ها .
 
۱۴- پرداخت مشاركت در منافع در پايان مدت بيمه .
 
۱۵- استفاده از معافيت هاي مالياتي موجود در رابطه با بيمه هاي عمر به اين ترتيب كه :
۱۵-۱: سرمايه بيمه نامه (در صورت فوت و حيات بيمه شده )معاف از ماليات است .
۱۵-۲:حق بيمه عمر جزء هزينه هاي پذيرفته شده از نظر مالياتي بوده و اين موضوع براي بيمه گذاراني كه شخصيت حقوقي دارند ،قابل اهميت است .
 
نحوه فروش و بازاريابي :
۱- كاركنان سازمانهاي دولتي
۲- كاركنان بخش خصوصي كه داراي صندوقهاي بازنشستگي مخصوص براي كاركنان خود هستند .
۳ - كليه افراد جامعه كه توانايي پرداخت حق بيمه اي را داشته باشند .
  • مشخصات بيمه عمر و تامين آتيه :
۱- ارائه پوشش به كليه افراد جامعه از طريق روشهاي نوين بازاريابي مثل اينترنت .
۲- بازاريابي از طريق شعب ،نمايندگي ها و كارگزاران صنعت بيمه .
۳-استفاده از شبكه بانكي جهت فروش بيمه نامه
۴- به كارگيري نماينده فروش بيمه عمر طبق آيين نامه شماره ۵۴ بيمه مركزي ايران .
 
تعهدات بيمه گر :
-درصورت فوت بيمه شده در مدت بيمه ،بيمه گر علاوه بر سرمايه بيمه نامه درمقابل خطر فوت بيمه شده ،اندوخته رياضي بيمه نامه را نيز پرداخت مي كند .
سرمايه بيمه خطر فوت مبلغي است كه در ابتداي قرارداد بيمه مبلغ آن توسط بيمه گذارتعيين شده است كه اين مبلغ مي تواند در مدت بيمه ثابت بوده و يا با روندمعيني افزايش يابد .
سقف سرمايه بيمه خطر فوت (بيمه عمر )حداكثر مبلغ يك ميليارد ريال مي باشد.
-در صورت فوت بيمه شده در اثر حادثه علاوه بر پرداخت سرمايه بيمه عمر و اندوخته رياضي بيمه نامه سرمايه بيمه حادثه نيز به مبالغ فوق اضافه خواهدشد .ميزان اين سرمايه ضريبي از سرمايه بيمه عمر بوده و حداكثر سقف سرمايه براي بيمه حادثه نيز مبلغ يك ميليارد ريال خواهد بود .
-درصورتيكه بيمه شده در پايان مدت بيمه در قيد حيات باشد ،بيمه گر ذخيره رياضي بيمه نامه را به ذينفع بيمه نامه پرداخت مي كند .ذخيره رياضي بيمه نامه مبلغي است كه هر ساله پس از كسر هزينه ها از حق بيمه ،باقي مي ماند و با ذخيره رياضي بيمه نامه در پايان سال قبل جمع شده و هر ساله سود معيني با نرخ بهره فني به آن اضافه مي شود .
.
تعهدات بيمه گذار :
-پرداخت به موقع حق بيمه ،كه اين حق بيمه مي تواند در اقساط سالانه ،شش ماهه ،سه ماهه و ماهانه پرداخت شود كه هر ساله امكان افزايش آن بطور ثابت ميسر مي باشد .
- رعايت كليه مقررات پيش بيني شده در شرايط عمومي و شرايط خصوصي بيمه نامه.

 

مشاوره و نماينده رسمي بيمه عمر پاسارگاد : 09128542401
ارسال عدد 2 به : 30004603

تخفيف هاي ويژه براي بيمه گذاران بيمه عمر و تأمين آتيه :

شركت بيمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد ميليوني هموطنان گرامي و تأمين رفاه حال بيمه گذاران عمر و تأمين آتيه اقدام به ارائه ۵ تا ۴۰ درصد تخفيف ويژه با توجه به ميزان ذخيره رياضي دارندگان اين بيمه نامه نموده است.

دارندگان بيمه نامه عمر و تأمين آتيه مي توانند در زمان خريد بيمه نامه هاي شخص ثالث و بدنه اتومبيل، آتش سوزي منزل مسكوني، بيمه حوادث انفرادي و بيمه درمان مسافرتي از تخفيف هاي ويژه برخوردار شوند.

گفـتني است خريداران اين بيمه نامه ها مي توانند با مراجعه به شـعبه ها و نمـايندگي هاي سـراسـر كشور، از اين فرصـت مناسب بهره مند شوند.

طبقه بندي بيمه گذاران بر مبناي ذخيره رياضي و سپرده

(ارقام به ميليون ريال)

طبقه

۱

۲

۳

۴

۵

۶

جمع ذخيره و سپرده

۰ تا ۳

۳ تا ۱۰

بيش از ۱۰ تا ۳۰

بيش از ۳۰ تا ۱۰۰

بيش از ۱۰۰ تا ۲۰۰

بيش از ۲۰۰

 

جدول تخفيف بر اساس طبقه بندي بيمه گذاران

(درصد)

طبقه/رشته

ثالث

بدنه

آتش سوزي منزل مسكوني

حوادث انفرادي

درمان مسافرتي

۱

۵

۱۰

۲۰

۲۰

۱۰

۲

۷/۵

۱۵

۲۰

۲۰

۱۵

۳

۱۰

۲۰

۳۰

۳۰

۲۰

۴

۱۲/۵

۲۵

۳۰

۳۰

۲۵

۵

۱۵

۳۰

۳۵

۳۵

۳۰

۶

۲۰

۳۵

۴۰

۴۰

۳۵

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.